Здоровим
бути модно!
(родинне
свято).
Ведучий. Любі учні, до нас у клас
Завітали люди щирі,
Привітайте в добрий час,
Гостей посмішкою й миром.
Учні. Треба дружно привітатись:
Добрий день!
Дружно й голосно сказати:
Доброго вам здоров’я!
Вправо, вліво повернутись,
Туди-сюди посміхнутись:
Добрий день! Здоровенькі були! Здрастуйте!
Ведучий . Доброго дня, діти, наші гості. Цим чудовим привітанням ми бажаємо один
одному добра, здоров’я, створюємо гарний настрій. Адже кожне сказане слово від щирого серця і з
приємною посмішкою на устах додає сили та наснаги, бо найбільше людське
багатство—здоров’я. Без здоров’я втрачає цінність матеріальне забезпечення,
краса і навіть розум.
(мультфільм про здоров’я).
Бібліотекар. Сучасне життя
сповнене несподіванок, інколи неприємних, часто небезпечних. За останні роки як
показує офіційна статистика,збільшився показник захворюваності дітей. За результатами обстежень вчені відмічають ,
що у період навчання з 1 по 9-й класи кількість здорових дітей зменшується в 4
рази, а дітей із вадами зору збільшується з 3 до 50%,кількість
нервово-психічних порушень збільшується з 15 до 40% Крім цього протягом навчання в школі
збільшується кількість учнів, які мають не один діагноз: школярі 7-8 років
мають у середньому 2 діагнози хвороб, 10-11 років –3 діагнози, 16-17 років 3-4
діагнози, а 20% старшокласників мають 5 і більше функціональних порушень і
хронічних захворювань. Тому сьогоднішнє свято присвячене здоровому способу
життя.
(Виставка літератури «Література як мікстура».
Ведучий. Ми хочемо,щоб ви були ,насамперед,
здоровими. А тому ми поведемо сьогодні мову проте як берегти і зміцнювати своє
здоров’я на родинному святі «Здоровим бути модно!»Ми будемо спілкуватися,
гратися, використовувати літературні знання про здоров’я. Для цього у нас
створено 4 команди (діти і батьки) і вибрано вельмишановне журі.
«Живі квіти землі»,-- так поетично названо дітей. І ми з вами повинні
зробити все щоб дати можливість цим квітам повністю розцвісти, розпустити
пелюстки.
Перший конкурс «Знайомство».
(Кожна шкільна родина представляє
свою команду. Назва,емблема, девіз).
Бібліотекар. За останні роки ми відійшли від нестачі інформації та
підійшли до перенасичення нею, тому
треба вміти вибирати те,що потрібно. Ми
повинні читати вголос нашим дітям та
зробити його моментом єднання ,часом ,коли ніхто не дивиться в телефон, коли
спокуси світу відкладені вбік.
Колись Альберт Енштейн сказав: «Якщо
хочете, щоб ваші діти були розумні ------ читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб
вони були ще розумніші , читайте
Їм ще більше казок».
Тому слідуючий конкурс «Казковий».
Завдання для 1 команди.
1.Хто загубив черевичок на балу? (Попелюшка).
2.Хто головний герой казки «Золотий ключик»? (Буратіно).
3.Хто дав пір’я Кривенькій качечці ?
(Гуси).
4.Найвідоміший лікар усіх тварин?
(Айболить).
5.Скільки коштувала Коза-Дереза? (Три копи).
Завдання для 2 команди.
1.Чия смерть зберігалася в яйці?
(Кощія Безсмертного).
2. Що несла бабусі Червона Шапочка?
(Пиріжки).
3.Як звали мишенят із казки «Колосок»?
(Круть і Верть).
4.Що подарувала Сова на день народження ослику Іа? (Хвіст).
5.Найвідоміша нянька , яка прилітала на парасольці? (Мері Попінс).
Завдання для 3 команди.
1.У якій казці всі місяці зібралися разом?
(12 місяців).
2.Із чого зроблено ліжечко Дюймовочки?
(З горіхової шкарлупки).
3.Якого героя казки виховали вовки?
(Мауглі).
4.Хто вигнав Козу із Зайчикової
хатки? (Рак).
5.Український учитель-казкар, якому виповнилось 100 років? (В.Сухомлинський).
Завдання для 4 команди.
1.Який чоловік в розквіті сил жив на даху?
(Карлсон).
2.Названа сестра 7 гномів? (Білосніжка).
3.Богатир з горошини? (Котигорошко).
4.З чого будували хатки троє поросят?(З хмизу, соломи, цегли).
5.Як загинув олов’яний солдатик?
(Розплавився).
Ведучий. 9 листопада — День
української писемності і мови.
До нас у гості прийшли Знайко і Незнайко. Кожній команді даю листок з двома
словами. Поставте біля слів Знайка і
Незнайка (хто як написав би).
1.СОНЕЧКО. СОНИЧКО.
2.БДЖОЛА.БЖОЛА.
3.СЕЛО. СИЛО.
4.ФУТБОЛ. ФУДБОЛ.
Ведучий. Пропоную конкурс «Розкажи».
Вам будуть показані слайди, на яких зображені рослина і тварина. Вам
потрібно розповісти яку лікувальну дію на організм людини вони надають.
1.Шипшина.Дельфін.
2.Липа.Кішка.
3.Ромашка. Собачка.
4.Калина. Бджоли.
Бібліотекар. Рух----це
здоров’я,а мовчання—золото.Так говорить народна мудрість. Тому зараз у нас конкурс «Пантоміма». Кожна команда отримує конверт із назвою казки. Потрібно показати рухливого героя, щоб інші команди відгадали
казку.
(«Колобок», «Коза-Дереза», «Лебідь,Рак і Щука» ).
Ведучий. Їжа---є джерело тепла
,енергії, росту ,розмноження і
здоров’я. З їжею ми отримуємо будівельні матеріали потрібні для росту,розмноження
і відновлення клітин нашого організму.
Тому зараз конкурс « Вітамінленд».
Кожна команда пропонує свою рекламу вітамінів.
Ведучий. З вітамінами ми
познайомились,знаємо чим вони корисні для здоров’я людини.. Тому слідуючий конкурс «Сніданок».
Уявіть собі,що у вас є тільки 30 грн. Потрібно купити продукти, щоб
приготувати корисний сніданок. (Назвати страви).
Бібліотекар. Козаки – це
здорові, сильні,хоробрі,витривалі,люди.
Зараз згадаємо історію,бо у нас «Козацька вікторина».
Запитання для 1 команди.
1.Що означає слово «козак»?
(Вільний).
2.Яка головна їжа козаків? (Куліш)
3.Хто з українських гетьманів зображений на українській купюрі номіналом
5грн.?
Запитання для 2 команди.
1.Хто стояв на чолі козацького війська?
(Гетьман).
2.Які види одягу козаків ви знаєте? (Шаровари, жупан…)
3.Що означає для козака слово «чайка»?
(Човен).
Запитання для 3 команди.
1.Як називались хати в яких жили козаки?
(Курінь).
2.Що входило до озброєння козаків?
(Шаблі,списи,луки,стріли…).
3.Кому не дозволялося заходити на територію Запорозької Січі? (Жінкам).
Запитання для 4 команди.
1.Яке церковне свято козаки вважають своїм?
(Покрова).
2.назва держави в якій ми живемо?
(Україна)
3.Який відомий український танець народився на Запоріжжі? (Гопак).
Ведучий. У нас конкурси «Розваги».
1.Гра «Сильні духом».
Потрібно по одному учаснику з команд . Завдання : Надути кульку.
2.Гра «Позитивні емоції», бо сміх--- це здоров’я. Всі разом заспівайте
Свою улюблену пісню. А тепер умова гри.
1-а команда. Як би цю пісню
проспівала киця?
2-а Як би цю пісню проспівала
свинка?
3-я Як би цю пісню проспівала
собачка?
4-а Як би цю пісню проспівала жабка?
3. А тепер «Білий танець»,бо рух – це
здоров’я . Дівчата (по одній з команд ) запрошують хлопців. Їх ставлять
спинами, зв’язують поясом і під музику вони танцюють.
4.Гра «Повзунець». Командам одночасно
пройтися навприсядки до вказаного місця і назад
. Останній учасник бере квітку і
приносить в команду.
Бібліотекар. Напишіть на
пелюстках квітки що ви знаєте про здоров’я.
Гарна квітка здоров’я? Розірвіть
її. А тепер склейте. Чи такою ж гарною є ця квітка як була спочатку? Звичайно
ні. Тому бережіть здоров’я з дитинства , бо відновити його дуже важко.
Надаємо слово журі.
Суперсімейка ------------
Найкращі у вікторинах ----------
Найкращі у складанні меню ----------
Найкращі у змаганнях -------------
Ведучі. Тож будемо,друзі,
Як сестри й брати,
Прощаймося у надії зустрітися знову.
І хай нам щастить, хай щастить у житті
На дружню і щиру розмову,
На щастя, на долю,
На все дороге нам до болю.
Хай радість і сонце заглянуть у віконце,
Відкриються двері для щастя й тепла,
Хай сила прибуде ,здоров’я зміцніє
На щедрі. на довгі , на мирні літа!
Лунає пісня «А ми бажаємо вам добра» у виконанні учениці 4-А класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар